Czy wiesz, że po pierwszym roku działalności upada nawet 30 proc. firm?* Jeśli właśnie przeniosłeś swój sklep do internetu, mamy dla ciebie 12 wskazówek, jak skutecznie prowadzić działania w e-commerce i jak dobrze wykorzystać szanse, jakie daje tzw. nowa normalność po pandemii.

Podczas webinaru „Jak przetrwać pierwszy rok w e-commerce” eksperci Michał Lorenc Jr z AWX commerce i Maciej Stodolny z Ecometrixo przedstawią 12 zagadnień kluczowych dla Twojego sklepu internetowego.

Dowiesz się:

1. Jak sprawdzić, czy nasz pomysł na biznes jest dobry?
2. Czy nasz produkt jest na pewno dopasowany do e-commerce?
3. Co wybrać marketplace czy sklep własny?
4. Jak social selling wspiera sprzedaż?
5. Jak budować politykę cenową, by nie odwróciła się przeciwko nam?
6. Płatności online
7. Logistyka, kurierzy, magazynowanie
8. Jak czytać i analizować dane ze swojego e-sklepu?
9. Marketing to strata pieniędzy, czy możliwości?
10. Po co jest segmentacja klientów?
11. Ścieżka konsumenta – jak do tego podejść?
12. Ekspansja na rynki zagraniczne

Ale to nie wszystko.Jak wygląda rynek e-commerce w Polsce?

Podczas webinaru o gospodarczych i prawnych aspektach rynku e-commerce opowiedzą eksperci KIG: Piotr Soroczyński, główny ekonomista KIG oraz Przemysław Ruchlicki, zastępca dyrektora Biura Polityki Gospodarczej KIG.

Webinar poprowadzi Maciej Sadowski – przewodniczący Komitetu ds. Innowacji, Technologii i Różnorodności KIG, CEO Startup Hub Poland

Zapraszamy 21 stycznia, w godz. 11.00-12.30

Organizatorem spotkania jest Krajowa Izba Gospodarcza. Spotkanie jest bezpłatne, jednak konieczna jest wcześniejsza rejestracja (liczba miejsc ograniczona).

 *źródło: Euler Hermes

 

 

Accessibility