Akademia PARP zaprasza na bezpłatny kurs on-line Negocjacje handlowe w MŚP. Po ukończeniu kursu: na każdym z etapów negocjacji postąpisz skutecznie, będziesz miał wachlarz wskazówek i narzędzi, które pomogą Ci osiągnąć sukces w negocjacjach, z łatwością poradzisz sobie z presją , manipulacją i „trudnym” negocjatorem, unikniesz błędów w prowadzeniu negocjacji.

Cena: bezpłatny
Rodzaj kursu: online
Kategoria kursu: marketing i sprzedaż
Czas trwania kursu: 3 godz.
Dokument po ukończeniu: Certyfikat ukończenia kursu

Zapisy otwarte. Przejdź do kursu.

Dla kogo kurs Negocjacje handlowe w MŚP

Przedsiębiorców MŚP początkujących w temacie negocjacji handlowych oraz dla wszystkich innych osób zainteresowanych zdobyciem wiedzy z tego obszaru.

Czego się nauczysz na kursie Negocjacje handlowe w MŚP?

  • Zrozumiesz, jak w praktyce wygląda proces negocjacyjny i nauczysz się identyfikować najczęściej popełniane błędy w prowadzonych przez siebie procesach negocjacyjnych
  • Poznasz kluczowe etapy negocjacji i dowiedzą się, jakie zachowania są najskuteczniejsze na poszczególnych etapach negocjacji
  • Poznasz konkretne wskazówki i narzędzia pozwalające uczynić negocjacje handlowe skuteczniejszymi
  • Dowiesz się jakie są sposoby radzenia sobie z presją i manipulacją oraz poznasz konkretne wskazówki, jak negocjować z „trudnym” negocjatorem

Program kursu Negocjacje handlowe w MŚP

1. Przygotowanie się do negocjacji handlowych
1.1. Czym są negocjacje handlowe?

1.2. „Praca domowa” przed negocjacjami
1.3. Błędy na etapie przygotowania do negocjacji

2. Prowadzenie spotkania negocjacyjnego – prowadzenie dyskusji
2.1. Prowadzenie dyskusji w sposób konstruktywny

2.2. Impas – postęp

3. Składanie propozycji
3.1. Sposób składania propozycji

3.2. Reagowanie na propozycje

4. Zawieranie porozumienia
4.1. Z czym powinniśmy odejść od stołu?

4.2. Porozumienie z „trudnym negocjatorem”
4.3. Trudne, wyczerpujące negocjacje
4.4. Manipulacja

Akademia jest prowadzona w ramach Centrum Rozwoju MŚP – projektu PARP, który skupia się na działaniach związanych z „miękkim wsparciem” dla przedsiębiorców.

Accessibility