Artyści, rękodzielnicy, a także przedsiębiorcy będą mieli okazję, by pokazać swoje produkty. Miasto wciąż czeka na zgłoszenia do corocznego Jarmarku Świątecznego, który odbędzie się w weekend 14 i 15 grudnia. Zapisy trwają do 4 grudnia.

W grudniu na placu Narutowicza odbędzie się doroczny Jarmark Świąteczny. Przez dwa dni, dokładnie 14 i 15 grudnia, mieszkańcy będą mieć okazję, aby zaopatrzyć się w oryginalne prezenty, ozdoby, a także bożonarodzeniowe drzewka i smakołyki – nie tylko regionalne. Jaki dokładnie asortyment znajdzie się na stoiskach? – Zależy nam, aby był on różnorodny i oryginalny, dlatego już teraz poszukujemy chętnych do wystawienia swoich produktów. Do zagospodarowania jest pięćdziesiąt pięć stoisk i kilka namiotów – mówi Karolina Oleksiewicz-Hoffer, dyrektor Wydziału Promocji i Turystyki Urzędu Miasta Bełchatowa.
Na Jarmark Świąteczny zgłaszać się mogą się rękodzielnicy, artyści ludowi, przedsiębiorcy, ale też różnorodne placówki i organizacje pozarządowe. W swoim asortymencie powinni mieć, m.in. ozdoby świąteczne, choinki, wyroby ceramiczne, rękodzieło, a także biżuterię, wyroby z drewna czy artykuły spożywcze.

Zapisy potrwają jeszcze do 4 grudnia. W tym czasie trzeba dostarczyć do urzędu wypełniony formularz zgłoszeniowy – wraz z regulaminem można go pobrać z załącznika poniżej. Osoby, które obejmuje opłata, muszą także pamiętać, aby uiścić ją w terminie.

Dodatkowe szczegóły można znaleźć w regulaminie, udzielają ich także pracownicy Wydziału Promocji i Turystyki Urzędu Miasta Bełchatowa, nr tel. 44 733 51 63.

Formularz zgłoszeniowy

Regulamin

 

Accessibility