Kaufland Polska Markety Sp. z o.o. Sp. K.

SPRZEDAWCA

Informacja o firmie:

Już od ponad 15 lat jesteśmy na rynku polskim i dominujemy w branży hipermarketów. Mamy ponad 200 marketów i prowadzimy kilka centrów logistycznych. Nasz zespół tworzy ponad 17000 pracowników zatrudnionych w całej Polsce. Odnosimy spektakularne sukcesy, na które nieprzerwanie pracujemy. Jesteśmy kimś więcej niż tylko dobrze prosperującym przedsiębiorstwem handlowym: Jesteśmy pracodawcą, którego pracownicy tworzą świetny zespół. Poprzez stabilne zatrudnienie dajemy poczucie bezpieczeństwa i gwarantujemy zadowolenie naszych pracowników. Jako jeden z wiodących europejskich przedsiębiorstw w sektorze handlu detalicznego jesteśmy także wiarygodnym pracodawcą, oferującym swoim pracownikom wiele możliwości. Mamy bogatą ofertę stanowisk pracy i programy rozwoju zawodowego.

Oferta:

Uczniowie mogą przyuczyć się u nas do wybranego zawodu. Jesteśmy przedsiębiorstwem, dla którego kształcenie i rozwój ma szczególnie istotne znaczenie, dlatego uczniom oferujemy możliwość zdobycia doświadczenia w zawodzie związanym ze sprzedażą. Studenci i absolwenci: W firmie Kaufland czekają na Ciebie szanse rozwoju zawodowego i perspektywa kariery. Studentom oferujemy zdobycie cennego doświadczenia zawodowego podczas studiów w ramach obowiązkowych praktyk studenckich. Dla absolwentów tworzymy specjalne programy szkoleniowe, umożliwiające zdobycie wiedzy na temat naszej firmy i poszczególnych obszarów jej funkcjonowania.

Data od: 01.07.2018 do: 31.12.2018

Oferta płatna: Tak

Zakres zadań:

Jakie będą Twoje zadania:

  1. dbanie o odpowiednią ekspozycję towaru
  2. zatowarowanie sklepu
  3. przygotowywanie i umieszczanie prawidłowych oznaczeń cenowych
  4. dbanie o uprzejmą obsługę klienta
  5. dbanie o świeżość i jakość naszych produktów
  6. szybka i staranna obsługa klientów przy kasach
  7. przygotowanie zwrotów towarów
  8. zapewnienie regularnej i płynnej odprawy kasowej.

Wymagania:

Czego oczekujemy od Ciebie:

  1. energicznej i przyjaznej osobowości
  2. sumienności i zaangażowania w wykonywaniu obowiązków.
  3. mile widziana znajomości zasad obsługi klienta

Umiejętności wymagane od kandydata:

Accessibility